Kodály Zoltán Általános Iskola és AMI Herman Ottó Általános Iskolája

Kodály Zoltán Általános Iskola és AMI Herman Ottó Általános Iskolája

  • Címlap
  • Diákoknak, szülőknek
    • A tanév rendje
    • Szakkörök, sport
    • Könyvtár
    • Hitoktatók
    • Iskolai étkezés
    • Office 365
  • Magunkról
    • Fenntartónk
    • Tanáraink
    • Közzétételi lista
    • Ökoiskola
    • Plaketteseink
      • Herman plakett
    • Iskolatörténet
      • Névadónkról
        • Képek Herman Ottóról
  • Elérhetőségeink
  • Dokumentumok
  • Kapcsolatartás
    • Szülői értekezlet
    • Fogadóóra
    • Gyermekvédelem
    • Pályaválasztás
  • Ökoiskola
  • Galériák
  • Címlap
  • Diákoknak, szülőknek
    • A tanév rendje
    • Szakkörök, sport
    • Könyvtár
    • Hitoktatók
    • Iskolai étkezés
    • Office 365
  • Magunkról
    • Fenntartónk
    • Tanáraink
    • Közzétételi lista
    • Ökoiskola
    • Plaketteseink
      • Herman plakett
    • Iskolatörténet
      • Névadónkról
        • Képek Herman Ottóról
  • Elérhetőségeink
  • Dokumentumok
  • Kapcsolatartás
    • Szülői értekezlet
    • Fogadóóra
    • Gyermekvédelem
    • Pályaválasztás
  • Ökoiskola
  • Galériák

Hétvégi házi feladat és iskolai dolgozatok szabályai

Pedagógiai program 2020. (részlet)

Az otthoni felkészüléshez előírt írásbeli és szóbeli feladatok meghatározása
A házi feladat céljai
– újra feldolgozni, elmélyíteni, rögzíteni az órán tanultakat
– készségszintig gyakorolni a tanult algoritmusokat
– önálló kutatómunkát végezni valamely témában
– alkotómunkát végezni valamely témában
Elvek
– A házi feladat mennyiségének meghatározásánál mindenkor figyelembe kell venni, hogy a tanulónak naponta 5-7 órája van, és minden órán tűznek ki a számára kötelezően megoldandó feladatot. Csak olyan feladat adható kötelező jelleggel, amelynek megoldására valamennyi tanuló képes.
– A házi feladatot mindig részben vagy teljesen (minden diákra, illetve feladatra vonatkozóan) ellenőrizni kell.
– Az el nem készített, illetve hibás, hiányos házi feladat értékelésekor különbséget kell tenni a mulasztás okai szerint
– Az önálló kutatómunkát, a kötelező tananyagon kívüli ismereteket kívánó feladatok elvégzését – a befektetett munka arányában – jutalmazni kell.
– Házi feladat készségtárgyakból is adható (pl.: kutatómunka, gyűjtőmunka, órai feladat befejezése)

Az írásbeli beszámoltatás korlátai, a tanulók tudásának értékelésben betöltött szerepe, súlya

Bejelentés nélküli témazáró dolgozatot nem íratunk.

Egy napon nem íratunk kettőnél több tárgyból témazáró dolgozatot.

A félévi és tanév végi minősítés nem alakítható ki csak írásbeli számonkérés alapján született érdemjegyekből azoknál a tantárgyaknál, amelyeknél alkalmazható a szóbeli számonkérés.

A diákok írásbeli dolgozatait, beszedett füzetét, beadott munkáját rövid időn belül értékelni, javítani kell. (maximum 10 munkanap)

Az írásbeli beszámoltatás formái a következők:

  • írásbeli felelet
  • témazáró dolgozat
  • diagnosztizáló felmérések
  • félévi és év végi felmérő dolgozatok
  • minimum követelményt ellenőrző dolgozatok
  • házi dolgozat

A diák a tőle telhető módon olvashatóan, esztétikusan végezze el írásbeli munkáit. Az írásbeli feleletek lehetnek rendszeresek, ezek bejelentése nem kötelező.

A témazáró tartalmazhatja az adott témakör teljes ismeretanyagát (definíciók, tételek, azok bizonyítása, elemzések, ismeretek alkalmazása stb.). A témazáró értékelése feladatonként pontszámokkal történik, melynek összege adja a témazáró összpontszámát. Az összpontszám és a maximálisan elérhető pontszám hányadosából képzett százalékértékből állapítjuk meg az érdemjegyet, az iskola Pedagógiai Programjában elfogadottak szerint.

·        Az értékelés dokumentálása:

·        Az osztályzatokat megkülönböztető színnel jelöljük:

·   Piros-témazárók, félévi, év végi felmérések /kétszeres súlyú jegyek /

·   Kék – egyéb számonkérések, feleletek

·   Zöld- gyűjtőmunkák, házi dolgozatok, szorgalmi feladatok osztályzatai

·   Céljai és követelményei mindenki számára legyenek előre ismertek.

1. és 2. évfolyamon

100-91%

kiválóan teljesített

90-76%

jól teljesített

75-51%

megfelelően teljesített

50-0%

fejlesztésre szorul

 Osztályozás esetén az írásbeli százalékos értékelése 1-8. évfolyamig

100-91%

jeles

5

90-76%

jó

4

75-51%

közepes

3

50-31%

elégséges

2

30- 0%

elégtelen

1

hatartalanul_kombo_logo.png

Csengetési rend

1. óra7:45 -8:30
2. óra8:40 - 9:25
3. óra9:40 - 10:25
4. óra10:35 - 11:20
5. óra11:30 - 12:15
6. óra12:25 - 13:10

Elektrornikus ellenőrző


kretalogo

kreta e-ugyintézés

Elérhetőségünk

OM: 201291/002
2800 Tatabánya, Köztársaság útja 44/A
     06/34/310-775
+36 30 316-8320
herman@hotto.edu.hu

weboldal e-mail:  hottosuli@gmail.com

Fenntartónk

Tatabányai Tankerületi Központ
2800 Tatabánya,
E-mail: tatabanya@kk.gov.hu
Telefon: +36

HITOKTATÓK 2024-2025.

Magyarországi Katolikus Egyház Baloghné Karap Tünde
Magyarországi Református Egyház Kovácsi Krisztián
Hit Gyülekezete Ferjáncz Krisztina

Ökoiskola


okoiskola_logo

Archívum

Köszönjük WordPress | Sablon NEBlue | Szerző NEThemes.